Έξι αυτοτελή σεμινάρια για γονείς, 3 ωρών το καθένα, που θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση όλων όσων συμβαίνουν στη ζωή και την καθημερινότητα των παιδιών μας, στις σχέσεις τους, στις αλληλεπιδράσεις που έχουν με άλλους, στην κοινωνικότητα και επίδοσή τους. Απώτερος σκοπός, να χειριζόμαστε πιο αποτελεσματικά τα προβλήματα που ανακύπτουν και να έχουμε παιδιά πιο ευτυχισμένα και ικανά σε όλους τους τομείς της ζωής τους.

1ο μάθημα 23/11/18:
«Διάβασμα στο σπίτι! Πώς να βοηθήσω το παιδί μου αποτελεσματικά;»

Στη θεματική αυτή θα δούμε όλους τους τρόπους που μπορεί ένας γονέας να στηρίξει το παιδί του και να το βοηθήσει ουσιαστικά στις απαιτήσεις του σχολείου.

2ο μάθημα 7/12/18:
«Εκρήξεις οργής και θυμού! Τι κάνουμε;»

Πολύς ο λόγος και η ενασχόληση με αυτό το συναίσθημα. Ο θυμός είναι συναίσθημα ανάμεσα σε πολλά άλλα. Οι καταστροφικές ή/και αυτοκαταστροφικές τάσεις είναι οι παράγοντες που τον φέρνουν τόσο συχνά στο προσκήνιο. Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε τους μηχανισμούς που γεννάνε το συναίσθημα αυτό, τι τον φέρνει στην επιφάνεια και τρόπους χειρισμού και αντιμετώπισής του.

3ο μάθημα 21/12/18:
«Πώς να ενισχύσω την αυτοπεποίθηση του παιδιού μου;»

Ένα μεγάλο ζήτημα που απασχολεί τους γονείς είναι το πώς μπορούν να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση των παιδιών τους. Υπάρχουν και δίνονται πολλές συμβουλές ή κριτήρια για να ελέγξει κάποιος γονέας το πόση αυτοπεποίθηση έχει ένα παιδί – ένας άνθρωπος. Αυτό, όμως, δεν είναι επαρκής ούτε ασφαλής τρόπος και δρόμος. Με το σεμινάριο αυτό θα εξετάσουμε τους παράγοντες που θα βοηθήσουν ώστε να καταλάβουμε πού και με ποιον τρόπο το παιδί μας χρειάζεται ενίσχυση.

4ο μάθημα 18/1/19:
«Όρια  και κανόνες: Τα θέτει ο γονιός και όχι το παιδί!»

Η ανάπτυξη των παιδιών -πνευματικά υγιών παιδιών- προϋποθέτει ένα καλό πλαίσιο. Κάθε πλαίσιο έχει κανόνες, συμπεριφορές που επιτρέπονται και άλλες που “απαγορεύονται”. Κάθε γονιός μεγαλώνει το παιδί του με απώτερο σκοπό να γίνει ένας ενήλικας ικανός, που να μπορεί να ορίζει τη ζωή του. Σε όλα αυτά εμπλέκεται και η ενσυναίσθηση… Πώς αποφασίζουμε τι όρια να βάλουμε στα παιδιά μας ώστε να διασφαλίσουμε όλα τα παραπάνω; Πώς το κουβάρι ξεμπερδεύεται, χωρίς να είναι τα παιδιά εκείνα θα βάλουν όρια στους γονείς;

5ο μάθημα 1/2/19:
«Απώλεια: τι είναι, πώς αντιμετωπίζεται;»

Με τη λέξη αυτή έρχονται άσχημα συναισθήματα στο μυαλό… Όμως κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η απώλεια είναι και αυτή μέρος της ζωής και ότι κάθε γονιός, κάποια στιγμή, αναγκάζεται να αντιμετωπίσει μια κατάσταση απώλειας με το παιδί του. Στο σεμινάριο αυτό θα δούμε την ανατομία μιας απώλειας, τι προκαλεί σε αυτόν που τη βιώνει αλλά και στους γύρω του, συχνά λάθη που γίνονται στην προσπάθεια για αντιμετώπιση αλλά και τρόπους αντιμετώπισης που ανακουφίζουν τα δυσάρεστα συναισθήματα.

6ο μάθημα  15/2/19:
«Διαχείριση φόβου»

Στην παλέτα των συναισθημάτων, άλλο ένα δυσάρεστο συναίσθημα είναι ο φόβος. Όμως όπως όλα, έτσι και αυτό έχει το ρόλο του και τους λόγους ύπαρξής του. Πώς χειριζόμαστε ένα παιδί που φοβάται; Ποιες είναι οι συμπεριφορές που απαλύνουν τον φόβο και προκαλούν ασφάλεια; Πώς άθελά μας μπορεί να προκαλέσουμε εμείς φόβο σε κάποιον; Τι είναι καλό να αποφεύγουμε σε καταστάσεις κινδύνου ή πανικού ώστε να μειώνουμε τον φόβο που γεννιέται;


Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος. Είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.